gamla bilder

Hej 
Jag har gått igenom lite bilder från förra året och några från det här året men här kommer de, och ifall ni har några frågor så komentera gärna.
En bild från nattritten på förra årets ridläger.
nån random bild bara
en bild jag är ganska nöjd över
också en random bild
rendom bild(igen)
Schumi och Aada strider om ett ben

En bild från vasaskeppet i sverige
Min syrra när hon var typ, ett halvt år(tror jag) och Aada
 
Ha det så bra
puss
 
 
Ps. tre bilder har jag inte tagit och det är bilden på skelettet(min ompis tog den), och bilderna på Aada har pappa tagit, alla andra har jag tagit själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fotolife.blogg.se

Detta är en blogg om mina fotokunskaper, här lägger jag upp bilder och tips och allt jag kan om fotografering

RSS 2.0